Home Forums Q & A – Arabic: Zero to Mastery Hei, onko muilla käynyt niin, että peli lagaa puhelimessa

  • Hei, onko muilla käynyt niin, että peli lagaa puhelimessa

  • John

    Member
    15th June 2026 at 11:44 pm

    Hei, onko muilla käynyt niin, että peli lagaa puhelimessa juuri silloin kun pitäisi saada kierrokset käyntiin?

  • Konstantin

    Member
    15th June 2026 at 11:55 pm

    Hei hei, kyllä tuota on tullut vastaan, ja yleensä syynä on joko yhteys, vanha selain tai liian raskas pelinäkymä. Gems Bonanzan Gems Bonanza mobiilipelaamisen kautta voitte katsoa, millaista mobiilikokemusta peliltä on tarkoitus odottaa. Itse tekisin ennen pelaamista pienen perussiivouksen: sulkisin muut välilehdet, tarkistaisin netin ja käyttäisin päivitettyä selainta. Jos peli tökkii silti, en lähtisi väkisin jatkamaan, koska silloin virhepainallukset ja ärsyyntyminen lisääntyvät. Pelaamisen pitäisi tuntua kevyeltä, ei tekniseltä taistelulta.

Log in to reply.

Original Post
0 of 0 posts June 2018
Now